Pink Party

Om några timmar befinner vi oss på väla och ska avnjuta en mysig kväll med an massa artister.
Jag har aldrig varit på nåt sånt innan så jag vet inte riktigt vad man ska ha med sig. 
Jag tänkte ta med vattenflaskor och lite kex och frukt. 
Jag är liiiite orolig över att det kommer komma mycket folk. Med tanke på att tjejerna är så små fortfarande är det lätt att dom kommer bort eller att nån går ner dom där i massorna. 
Jag vill att vi kommer långt fram så flickorna kan se bra, samtidigt vet jag hur vissa människor beter sig så fort dom ser en kändis. Är rädd att det ska bli en massa tryck från alla bakom oss...vad ska två små flickor göra mot en dröse vuxna personer.
Nä detta tål att tänkas på.
 
Stort tack till Kristoffer som ordnade biljetter till oss (mest till flickorna).
 
Jag va och tittade på hus med mamma innan idag, det va intressant. 
Just detta huset var där ganska mycket att göra på så jag avrådde mamma att köpa det.
Sen tittade vi på ett andra hus och det va mycket finare. 
Det enda problemet är att det är arrendetomt. 
Men det finns för och nackdelar med allt, ibland måste man bara ta en chans.
 
Nu blir det lite mys i soffan innan vi beger oss. 
 
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0