Solig Fredag!!

Först av allt vill jag säga tack till alla som har skrivit så fina kommentarer om mitt nya jag 😊
Det värmer och jag uppskattar det verkligen.
Jag är ganska nöjd med mitt kala huvud faktiskt. Såklart att man hejar till när man går förbi spegeln men annars bryr jag mig inte så mycket.
 
 
Nu har jag börjat läsa denna boken. En inspiration för många människor ☀️🌱
 
Idag har jag arbetar lite med baksidan, jag är riktig nöjd 👍🏻
 
 
 
Jag va och köpte en bambuväxt och en Palm av nåt slag. 
Innan jag åkte in på sjukhuset så var jag och köpte denna superfina fontänen på Jula och som ni ser 3 nya krukor.
 
 
 
Jag åkte till Ann-Britt och köpte 4 st amplar 😊 dom blev alldeles perfekta. 
Nu är jag snart helt färdig med baksidan. 
När som helst nu kan jag börja med min Yoga och det verkligen bli roligt.
 
 
Mamma och Eva kom förbi och drack en kopp kaffe.
Mamma hade varit och köpt lite kläder till mig...snälla mamma ❤️
 
Nu är det Kvällsmys med tjejerna. 
Vi har gjort en smoothie och en juice 👍🏻🌱
Hoppas ni har haft en bra Fredag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0