Söndag

 
Sitter och tittar på flickorna när dom tränar lite simning. 
Känner mig aningen trött, vet ej om det beror på den här jäkla förkylningen eller om det är för att grannen hade fest till 2 inatt men en massa hög musik.
Trodde aldrig att barnen skulle somna men jodå.
 
Så här ser det ut när dom tränar simning.
 
Igår va jag och Viktor med barnen på hembygdsparken. Fia och ChristIan va oxå med med Max och Molli 😊
Det va en underbar dag ☀️
 
 
Efter hembygdsparken så åkte jag och flickorna hem till Fia och åt middag där.
Det är så skönt att vara där när barnen leker så fint tillsammans. Dom är alltid så glada när man säger att man ska träffa Fia och Max och Molli 😊
 
I övrigt så är jag fortfarande förkyld. Mina sår i munnen har blivet värre.
Det är tråkigt eftersom man hela hela tiden blir påminns om att man har ont. 
Hoppas att det ger med sig.
Mina utslag på ryggen tycker jag har lagt sig lite. 
Jag har ännu inte hämtat ut den här salvan som jag fick utskrivet. Kan jag vara utan den så är det nog bäst. 
 
Hoppas att ni får en solig och fin söndag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0