Tisdag!!

Nu är äntligen baksidan nätad och klar. 
Så nu leker katterna operation utbrytning hehe. Dom har lyckas två gånger men jag har hittat deras flyktvägar. 
 
Gizmo är uppenbart sur över situationen men det kan inte hjälpas. 
 
Jag knaprar min penicillin fortfarande och jag mår mycket bättre så det är jätteskönt. 
Tänker fortfarande mycket på den kommande behandlingen, jobbiga tankar. 
MMen jag hoppas verkligen att det inte blir lika illa denna gången. 
 
Jag saknar barnen sååå så mycket. Jag ska hämta dom imorgon kl 14 och jag längtar verkligen.
När dom inte är här så inser man hur mycket man saknar dom och älskar dom.
Hade jag inte haft dom vet jag inte hur mycket jag hade orkat. 
Nu på sista tiden har Lava verkligen växt oxå. Det är så roligt att bara sitta och prata med henne om allt och ingenting. 
Hon frågar väldigt mycket om allt möjligt oxå och ibland kan jag ge henne svar och ibland kan jag inte.
Nova har blivit så stor och denna tjejen har verkligen frestat mitt tålamod vissa gånger....men hon betyder världen för mig. 
Jag glömmer aldrig när hon sa till mig att allt skulle bli bra när jag skulle raka av mitt hår. 
Hon sa att hon skulle göra mig fin varje dag ❤️
Så liten men ändå så stort hjärta. 
 
Nu ska jag knoppa snart, ta med datorn upp i sängen och somna till en film eller nåt. 
Har haft problem med att somna nu på sista tiden så det är det enda sättet.
Alla sätt är bra förutom dom dåliga hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0