I väntans tider...

Ja alltså på tvättmaskinen hehe.
Sitter och funderar, spekulerar, analyserar.
 
Idag har varit en ganska bra dag...och den är inte slut än.
Jag och Romina va och hälsade på pappa idag, käkade lunch och tittade lite i affärer tillsammans. 
Det va mysigt att få ha dom två godingarna för mig själv 😊❤️
 
 
 
Alltid lika roligt att umgås med dessa två.
Den ena kompletterar den andra så bra.
Hur kommer det sig att vissa personer bara strålar av ljus och kärlek medan andra får anstränga sig för att kunna bjuda på ett enkelt leende?
Jag är tacksam för att jag har en så fin familj.
Tänk att vissa nästan aldrig träffar dom som man växt upp med eller har delat en stor del av sitt liv med.
Jag har tur som kan säga att min bästa vän oxå är min syster.
Jag kan oxå säga att en av mina nästa vänner känns som min syster hehe även om vi inte delar samma blodslinje.
Tacksam är rätt ord.
 
Imorgon ska jag koka lite ingefärsdricka....bra för magen och hela kroppen.
Det är lite tråkigt att göra men det gör så mycket gott för kroppen att alla egentligen borde ta en två shotar varje dag.
 
Jag hittade ytterligare en julklapp idag. 
Nu är det bara några till sen är jag klar...nice.
Stressen som kommer med julen börjar lägga sig nu.
Jag ska försöka njuta av hela december och verkligen ta vara på dagarna.
Innan jag vet ordet av det så är det dags att återgå till jobb.
 
Nu piper tvättmaskinen, dags att jobba lite.
Ha en underbar kväll allihop.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0