Ny energi

 
Juicen ger energi som är väl behövligt?? 
Jag har kommit ifrån det nu ett tag, tråkigt men så är det. 
Nu så känner jag entusiasmen igen...tyvärr så råkade jag tappa en del av juicemaskinen så den gick sönder. 
 
Mina naglar har lossnat en efter en. 
Nu är snart alla borta...det känns riktigt tråkigt.
 
 
 
 
 
Min ring som jag köpte för ett tag sen har jag fått lägga bort oxå.
Tydligen så va ringen inte av bara silver.
 
Jag fick hem en kallelse för nån dag sen om ytterligare ett möte med min läkare. 
Tyckte detta va lite konstigt eftersom jag träffade  honom för bara lite tag sen. 
Kan inte låta bli att bli lite orolig, är det nåt nytt som dykt upp.
Han sa inget om ett möte när jag va där sist.
Men det är väl bara att avvakta och se vad haN säger när vi väl ses.
 
På måndag ska jag försöka ta mig till Lund för sista strålningen. 
Det kommer vara skönt när det är avslutat.
Ytterligare en sak som jag kan räkna som avslutad.
Men nu börjar resten....resten av mitt liv.
Mitt liv som nu är lite annorlunda.
Mitt liv som är lite mer färgstarkt.
Mitt liv som är lite mer värdefullt.
Jag ser fram emot detta.
 
Nu ska jag fortsätta se på "så mycket bättre".
Ha en fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0