Älskade familj!!'

Syskonen och jag fixade en taco-kväll för oss och pappa idag. 
Han fyllde ju år den 17 så det passade bra tyckte vi ❤️
 
 
 
 
Det va jättekul att träffa alla samtidigt. 
Man ställer alltid sig frågan: varför gör vi inte detta oftare!?
Det är en bra fråga. 
Varför tar man sig inte tiden oftare...tid är allt vi har ju 😊
Om jag tänker efter så har jag aldrig känt " å va jag ångrar att jag gick dit" när man varit på nåt kalas eller så. 
Tvärtom, jag har mått så bra!! 
Så varför gör jag inte det oftare...det är frågan!
Jag behöver nog se om mina prioriteringar här i livet hehe. 
 
Sitter just nu och lyssnar på klassisk musik och bara njuter. 
Det är fantastisk rofyllt att lyssna på. 
Hela mitt väsen, min själ kommer till ro. 
Det är balsam för själen.
Om ni har Spotify så ska ni söka på " music for relaxing moments".
Ge det en chans, ni kommer inte att ångra er. 
Sätt igång det när ni kommer hem från jobb, ha igång det i bakgrunden....ni kommer vara avslappnade och rofyllda på ett helt magiskt sätt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0