Bra dag idag!!

 
 
 
Det blev en bra dag idag på Fredriksdal med barnen, Viktor, Anna och Peter.
Vädret va underbart och jag kände mig tacksam för att få ytterligare en vacker höstdag!! 
Saker vi tar för givet är inte så givna för mig.
Solen som värmer mitt ansikte är mer värt än alla pengar i världen.
Mina barns leende betyder mer än allt annat.
Vad värderar du högst??
Var nånstans på listan kommer din hälsa?
 
För att kunna uppskatta det bra och vackra i livet så måste man först ha varit på botten.
 
 
 
Imorgon fortsätter strålningen, känner mig kluven.
Jag har blivit tröttare för varje gång jag strålas nu och jag förväntar mig inte bli bättre.
Nu ska jag försöka få en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0