Klar för dagen

Nu är jag färdig med strålningen.
Jag kände ingenting som förväntat.
Innan jag strålades så fick jag sitta och prata med en sköterska, hon förklarade hur allt skulle gå till och svarade på mina frågor.
Jag fick två folders av henne, en av dem önskar jag att jag fått liiiite tidigare (när ni ser den så förstår ni).
Tyvärr så misade jag precis bussen så jag får vänta till 16 på nästa.
 
Så vad gör man då medan man väntar.
Njuter av den underbara naturen här i Lund.
Innan jag skulle in så gick jag och tittade runt. Jag kom till en kyrkogård som va häpnadsväckande vacker....titta själv.
 
 
 
 
 
 
Det är kanske många som undrar hur det ser ut när man strålas. 
Jag frågade snällt och fick ta en bild på rummet.
Men just nu verkar det vara svårt att kunna lägga in nån bild. 
Jag får försöka med ett annat inlägg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0