Snart kväll

Barnen är fortfarande ute och leker, jag sitter i soffan och lyssnar på Melissa Horn.
Den här kvinnan är underbar att lyssna på.
 
Snart är det fotboll, det blir nog en bra match. 
Här hemma är det lugn och ro, barnen och jag ska mysa lite innan det är dags för dom att sova. 
 
Imorgon är det dags att strålas för första gången...det är nervöst!!
Kl 14 ska jag vara där, ska ta sjukhuspendeln dit. 
Efteråt blir det nog en kaffe någonstans i Lund. 
 
Förkylningen är betydligt bättre nu. Rösten börjar komma tillbaka. 
Hatar att vara krasslig. Nu vill jag bara vara pigg och frisk och full av energi.
 
Önska mig lycka till imorgon 👍🏻

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Lycka till ✊🏻

Svar: Tack ❤️
bella

2015-09-08 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0