Spruta igår...

...det gick bra men gjorde som vanligt ont. 
Jag hämtade ut min tillfälliga medicin som jag blivit ordinerad. 
Det va en infektion jag hade och jag tog tabletter igår...känns redan bättre idag. 
 
Jag pratade med min sköterska igår om hur jag mådde. 
Berättade att mina tår har tappat känseln och lite på ena sidan av foten. 
Berättade om mina hjärtklappningar och att hjärtat rusar. 
Hon pratade med min läkare och han sa att hjärtklappningar är vanligt när man tar Tamoxifen.
Mina domningar hade dom inget svar på...känns väl inte så jättebra.
Jag får väl avvakta till mitt möte med läkaren själv.
 
 
 
Idag ska jag iväg till strålningen och sedan ska jag träffa Kewin och Linn. Jag försöker rensa ut mitt förråd och dom ska få en del.
Innan dess ska jag träffa pappa ett tag. 
Vi ska nog hem till farmor en stund.
 
Hoppas ni får en underbar dag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0