Tripp till Bara

Jag och Sandra åkte hem till Linn och hade lite bebismys. 
Vi tog en promenad till ett Fik en bit därifrån. 
Solen lyste på oss och jag kände hur energin flödade.
Jag är tacksam att jag fick njuta av denna underbara dag.
 
 
 
 
Vi hittade en jättemysigt fik!! Tyvärr hade dom inte nåt direkt i vegetarisk väg...men jag klarade mig på en chokladkaka och en latte.
Jag tror förresten att jag har börjat bli ganska känslig mot mjölk. Efter att jag hade druckit latten så fick jag ont i magen och nu bubblar det som bara den. 
Det blir lättare ändå nu när jag valt att utesluta mjölk från min kost. 
Jag skulle gjort detta tidigare men jag har inte känt mig redo....men nu så. 
 
 
 
 
 
Jag upptäckte en ny frukt idag, eller iallafall en som jag inte smakat innan. 
Linn och Alex hade en helt fikonträd i sin trädgård. Det va jättehäftigt att se alla fikon hängandes. Det är ju bara sånt som växer i utlandet.
 
 
Så jag plockade några och åt...för första gången!! Dom va supergoda och jag kommer absolut köpa fler.
Jag blev faktiskt lite sugen på att plantera ett eget träd.
 
 
 
Det va mycket vackert att titta på i deras trädgård. 
Jag är tacksam över att få ha njutit av all denna skönheten.
 
Nu ska jag mysa ner mig i Rominas och Rickards soffa...imorgon är det iväg till strålningen igen. 
Hoppas att ttröttheten går vilse och lämnar mig ifred. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0