Fredag

Färgerna är starkare.
Musiken är ljuvligare.
Dofterna är inbjudande.

Idag är en mycket bättre dag än igår.

Tänk att det kan vara sån kontrast.

Jag sitter i soffan med flickorna just nu.
Fredagsmyset är igång.
Jag njuter verkligen av deras närvaro.
Jag känner mig hel när jag har dom hos mig.
Jag hoppas att mina arbetstider ändras snart så jag får njuta mer av mina älsklingar.
Tänk att jag nöjde mig med att jobba natt innan.
Att jag kunde tycka att det fungerade.
Saker och ting ändras.
Allt ändras med tiden.
Det som va viktigt då är oviktigt nu.
Låga prioriteringar är nu det som är högst på listan.

Innan brydde jag mig inte om det vackra runt omkring mig...naturen.
Nu kan jag gå i timmar ute i skogen och suga i mig alla intryck.





Det är verkligen magiskt.

Eller bara att gå ut i uterummet och njuta av tystnaden.




Det är fler som njuter av tystnaden här.


Jag tog en fika hos min kära moster idag oxå.
Det är inte så ofta vi hinner ses men när det väl blir av så är det alltid lika trevligt.


Mumsiga kalorier hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0