O M G

 
 
Allltså vad tänkte jag när jag planerade detta kalaset.
Jag hade nog hybris haha.
Det gick bra iallafall...men jag är nog tinnitusskadad för livet.
Den ljudnivån som barnen kom upp i är inte att leka med.
Dom älskade pizzorna (vilka barn älskar inte pizza).
Tårtan va en stor succé 😊
 
 
Det är mycket monster high nu hehe.
 
Vi hade några som va mjölk och äggallergiker.
Dom fick en specialare.
 
Väldigt vacker liten sak. 
Jag blev väldigt sugen när jag hämtade dom...hade lust att säga:
"släng ihop en till mig med."
Men jag antar att dom inte är så lätta att göra hehe.
 
Lava fick jättemånga fina presenter.
Hennes presentöppning tog därför ett litet tag.
Men det gjorde inget för då fick vår lilla tjej vara i centrum ett tag.
 
 
 
 
 
Pappa va med och hjälpte till.
Det blev en hel den papper som ni säkert förstår.
 
 
Även om det är så jäkla jobbigt att ha kalas så är det absolut värt det.
Det är det minsta vi kan göra för vår älskade tjej.
Att se hennes ögon lysa och höra hennes skratt är betalning nog.
 
 
 
 
Jag tog en gemensam bild på alla gästerna.
Det fattas nog nån men det va svårt att valla ihop flocken hehe.
 
Nova va jätteduktig hela dagen, jag hörde knappt en pip från henne.
Mammas duktiga tjej ❤️
 
 
Nu är vi iväg på barnens dansträning.
Behöver jag säga att dom inte va så sugna på att träna.
Dom kunde knapps slita sig från alla presenter.
Så när vi kommer hem så fortsätter nog paketöppningen.
 
Jag är tacksam över att jag har haft att göra idag.
Det har bidragit till att jag inte har tänkt på morgondagen.
Nu när allt har lagt sig så kommer dock tankarna.
Men det kommer nog att gå bra...det måste det.
 
Tills vi hörs nästa gång....hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Oliwia

Så roligt med barnkalas! :)

2016-04-03 @ 16:58:43
URL: http://oliiwiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0