Kalas

Vi hade det i lokalen.
Allt blev jättebra och gästerna verkade nöjda när dom gick.
Nova höll sig väldigt sysselsatt med alla monster High dockor och legofriends ☺️
Hon va jätteglad för allt hon fick.
När gästerna hade gått så ville hon prova alla kläder hon hade fått.

Här va en outfit hehe.

Stort tack till alla som kom och förgyllde vår älskade Novas 6 års dag.

Nu ligger jag i soffan och är allmänt slut i kroppen.
Det har varit en lång dag och nu börjar tankarna på morgondagen komma.
Då är det första skoldagen ☺️
Det kommer bli jättebra men jag är ändå nervös.
Hoppas att jag somnar snabbt nu när jag går upp, behöver en ordentlig natts sömn.
Lava smet in i mitt sovrum innan så jag har lite sällskap åtminstone 😉

Så med dom orden säger jag god natt.

(Katterna hade fångat in en trollslända idag. Vacker varelse när den är intakt hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0