Passa på medan du har motivationen

Just nu känner jag viljan.
Jag har motivationen.
Jag har tiden.
Passa på då....medan lusten är här.

Jag har tränat idag.
Gjort en grön supernyttig drink.
Känner mig fräsch och hälsosam.

Visst jag ska erkänna....sugen efter nåt sött börjar pocka nu.
Men det är okej!!
Jag får göra en juice på lite citrus och apelsin så stillar det nog det värsta.

Jag funderade på en sak idag när jag tränade.
Funderade på hur jag ska ha tid med träning, plugg och mina barn.
Jag måste hitta en balans.
En liksidig triangel....det är vad det måste vara.
Jag fixar det nog men det krävs en del pusslande.
Man vill liksom inte kompromissa med nåt som får en att må bra.

Imorgon kommer mina älskade barn hem ifrån Spanien.
Dom har haft En underbar vecka med sol och bad och jag har deras fantastiska farmor att tacka för det.
Jag är så tacksam för allt som deras farmor och farfar gör för dom ❤️
Tack för att ni är så fantastiska!!

Jag jobbar tyvärr imorgon så jag får vänta till söndag med att träffa flickorna.
Men jag längtar så.
Jag ska hålla om dom och pussa på dom tills dom skriker "sluta mamma"!!

Här är den gröna drinken som jag berättade om.
Den består av:

2 limefrukter
En halv gurka
2 st selleri
En massa bladspenat
Spirulina
Vetegräs

Den är supernyttig och faktiskt ganska god...även om det inte låter så.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sätta igång en film.
Lär väl ta 1 timme innan jag har bestämt vilken jag ska se hehe.

Hoppas ni har haft en bra fredag ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0