Söndag

Det blev ingen simning idag...det blev däremot sovmorgon.
Utvilad och pigg tog jag emot Fia med barn.
Det blev några koppar kaffe och lite snack...precis vad en söndag ska innehålla.
 
När Fia hade gått blev det tvätt och städ på schemat.
Söndagar är bara så fyllda med absolut ingenting....helt fantastiskt.
Nu ska jag baka lite knäckebröd och sen laga middag.
Imorgon börjar en ny vecka och jag påbörjar den med ett besök hos kuratorn.
Det va ett bra tag sen jag träffade henne så det ska bli skönt att få prata av mig.
 
Hoppas att nu får en underbar lugn söndag.
 
 
 
Gjorde lite grönkålschips innan och bjöd Fia på det. Hon gillade det...som om man kan göra nåt annat hehe.
 
 
Hej så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0