40 års fest

Äntlogen hemma och nerbäddad i sängen. 
Klockan ringer om några timmar...då är det dags för simträning.
Just nu är jag sådär lagom motiverad..men men.
 
Jag, Viktor och barnen va på Adas 40 års fest ikväll. 
Det va väldigt trevligt.
Lite ansträngande ibland med all musik och prat men det fick gå helt enkelt.
Jag har ju som sagt fortfarande problem men att koncentrera mig på vad en person säger om det händer en massa saker runt omkring mig.
Jag hoppas att det inte märks så tydligt iallafall....när jag tappar fästet i dialogen.
Det är ju inget illa menat...det är ju inte så att du är tråkig eller nåt.
Jag lär mig hela tiden att sålla ut vissa ljud och händelser när jag är i en dialog...men än så länge så är det jobbigt.
Det får ta sin tid helt enkelt.
 
Det va trevligt iallafall.
Här är lite bilder från dagen.
 
 
 
 
Jag fixade flickornas hår inför festen.
 
 
 
 
Jag är så stolt över er!! 
Ni är och kommer alltid att vara min familj.
Även om vi inte är precis som normen säger att vi ska vara så är vi helt fantastiska ändå.
Jag är stolt över er och över mig själv.
Jag är tacksam att jag har just er i mitt liv.
 
 
 
Mycket har hänt dom senaste tre åren.
Det har gjort oss starkare.
Det har öppnat våra ögon.
Det har definitivt öppnat våra hjärtan.
Nu är det bara sinnet kvar....låt det oxå öppnas.
 
Nu säger jag god natt.
Tabletten börjar kännas nu....dags att sluta ögonen och försvinna in i drömmarnas värld.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Så fina tjejer du har! <3

2016-02-03 @ 14:21:08
URL: http://ericamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0