Ännu en dag

Tröttheten gick och höll mig i handen idag, vägrade släppa taget.
Jag vaknade 10.30 och va helt utmattad.
Kan man sova FÖR MYCKET kanske??
Jag funderar på om det är sömntabletterna som börjar spöka i min kropp. 
Jag kanske har tagit dom för många dagar i sträck. 
Det är nog lämpligt med en paus från dom nu.
 
Jag väntade in i det sista med att köra till jobb idag...resultatet blev att jag slapp svara på så många frågor.
Problemet idag va bara att Christine skulle köra sjukhuspendeln idag, jag blev orolig för hur det skulle gå. 
Men till min förvåning och glädje så gick det alldeles utmärkt. 
Jag hade inte alls några problem med att vara tillbaka i "min taxi".
Det kändes konstigt nog som jag aldrig varit borta därifrån....sen om det är positiv eller negativt vet jag ej.
 
Jag märkte av mina konsentrationssvårigheter efter en liten stund.
Försökte prata på som vanligt ändå.
Jag försöker att inte ställa allt för höra krav på mig själv...men det är svårt.
Jag vill så gärna vara okej med detta.
Men det får ta den tiden det tar helt enkelt.
 
Efter jobb så åkte jag direkt till gymmet.
Väntade in Romina sen körde vi på.
Jag hade ganska ont i benen efter träningspasset igår men det gick ändå bra.
Känslan när svetten rinner från en och pulsen rusar....den är bra.
Jag gick/sprang i en halvtimme sen körde vi lite maskiner. 
Helt plötsligt hade två timmar gått.
Det är en skön känsla i kroppen när man har varit fysikt aktiv.
När man pressar kroppen och sinnet till max.
Jag är så positiv till detta att jag nästan inte ens bryr mig att det kommer kosta mig 399 kr i månaden. 
Imorgon ska vi gå på Yoga....det kommer bli jättekul.
Jag hoppas bara att jag inte har allt för mycket träningsvärk då.
Nu ska jag dricka mitt te (som vanligt) och titta på en film.
 
Hoppas er dag har varit fantastisk!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0