Äntligen

Kollade mitt schema nu innan 12 och då hade det äntligen hänt. 
Jag hade äntligen fått mina tider för hur jag ska jobba framöver.
Det satt långt inne kan jag tycka men skit samma...nu är dom där iallafall. 
Så nu kan jag planera mitt....eh...liv framöver hehe.
Petig man kan vara va!!
 
Körde ett pass Zumba för att sen ställa mig på löparbandet.
Va helt slut när jag ranglade mig in i duschen.
Alla musklerna värkte...skönt!! 
Det är en skön smärta.
Känslan av total utmatthet är den jag eftersträvar . 
Det är då jag trivs som mest.
 
Idag blir det jobb igen. 
Det blir ett kvällspass idag...ska bli spännande.
Innan jobb så njuter jag av en kopp sojalatte på espressohouse.
Ensamheten är skön ibland.
Som nu till exempel.
Här sitter jag med hörlurarna i öronen och bara är.
Behöver inte prata med någon.
Behöver inte konsentrera mig på nåt annat än musiken som fyller mitt huvud.
Smakar på latten och blundar för att känna alla smaker.
Tittar på alla människorna som stressar förbi.
Just nu är en sån stund som jag verkligen kan njuta av min ensamhet.
 
 
Efter träningen blev det lite lunch.
En fräsch grönsallad passade perfekt.
 
 
Nu säger jag hej och önskar er en solig varm och helt underbar dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0