Hitta balans

Försök att få vardagen att gå ihop.
Planera veckan i god tid så du slipper känna stress.
Hitta en balans som gör att du mår bra.
 
Jag kollade på min almanacka igår och kände en våg av stress komma över mig.
Hela veckan va full med aktiviteter och måsten.
För mig som har tagit dagen som den kom är detta väldigt ovant.
Men det är så det kommer bli nu framöver...insikten får mig att svälja ner en klump i magen.
Men det jag måste inse är att det inte behöver vara så farligt. 
Allt jag gör gör jag för att jag ska må bra...eller hur. 
Finns det inte tid till att träffa vännerna denna veckan så vet jag att det kommer en vecka till.
 
Så sluta stressa....hitta balansen och må bra.
Prioritera det som får DIG att må bra...allt annat löser sig.
 
Ha en riktigt snöig tisdag.
Det blir en sen jobbedag för mig idag.
Innan jobb blir det träning...skönt!! 
 
Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0