I goda vänners lag

Nu kommer strax Linn.
Vi ska äta en god middag och prata en massa strunt....helt underbart. 
 
 
 
Jag ska bjuda på en currygryta med bulgur. 
 
Det är inte så ofta vi kan ses, därför är det så roligt när vi får tid till just sånt här. 
Jag behöver få mina tankar på andra vägar oxå...just nu är det mycket biverkningar och mediciner som svävar runt i huvudet. 
 
Igår hade jag en supermysig dag med syrran efter läkarbesöket. 
Vi skrattade så mycket och det va som balsam för själen. 
Vi satt på Holy Greens och Romina återberättade ett avsnitt från New Girl. Vi skrattade så mycket och jag kände blickarna bränna i nacken....men jag brydde inte mig. Det va så skönt att bara få skratta och ha roligt. 
 
Nu anländer snart Linn så jag får avrunda här. 
Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0