Kyla

Händerna och fötterna är så kalla, som om livet själv har lämnat dom.
Jag försöker värma upp dom med en varm kopp kaffe...det går sådär.
Bussen som jag åkte med va ovanligt kall...något jag inte ser fram emot...att köra kalla bussar.
Nu sitter jag på 27:an på väg upp mot busspunkten så jag kan hämta min bil. 
Jag ska köra ner till gymmet och prova på yoga idag.
Det hade varit jätteroligt om jag inte hade haft så jäkla ont i benen.
Men jag har aldrig varit på yoga innan så jag vet inte riktigt vad det innebär. 
Det kanske till och med är bra för min träningsvärk.
Idag va jag på jobb lite tidigare än igår....det blev en del frågor men ändå inte så farligt.
Jag kanske borde hänga en skylt runt halsen med texten "jag mår bra" så slipper alla fråga hehe.
 
Jag gjorde lite chiapudding med blåbär och Hallon att ta med.
Det va precis lagom nu innan jag ska träna.
 
 
Ser kanske inte så aptitligt ut men det gör susen för kroppen.
 
 
Tröttheten känns fortfarande.
Huvudet är lite luddigt.
Det känns bitvis väldigt jobbigt.
MEN livet är för kort för att oroa sig, man måste leva istället.
Jag njöt av solen idag...kände värmen mot mitt ansikte.
Det lever jag på ett tag nu.
Försöker verkligen se det positiva i vardagen...utan att bortse från att det är okej att vara lite trött ibland.
Utan motgångarna kommer vi aldrig kunna uppskatta när det går bra, när det känns fantastiskt.
 
Imorgon lyser solen igen....det är jag övertygad om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0