Nytt år, nya möjligheter

Hej då 2015!!
Hej 2016!! 
Nytt år, många önskningar.
Förväntningar.
 
Dagen har varit helt okej!
Vi va och hälsade på Sofia och Christian...åt lite taco och kollade lite film.
 
 
 
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på vänner.
Barnen ligger och sover och jag försöker hMutts det där berömda lugnet.
Nu när kvällen kommer och tystnaden lägger sig så pockar tankarna.
Jag anstränger mig för att alla tankarna ska vara positiva...upplyftande!! 
Negativa tankar är som ett gift....det sprider sig som en löpeld på en torr savann.
Jag vill kunna ta kontroll över mina tankar och sålla bort allt det negativa.
Men sanningen är den att livet består av både gott och ont.
Positiva händelser och negativa.
Det är det som kallas livet.
Det som är viktigt är att inte låta dom negativa händelserna styra ditt liv.
Låt inte rädslan ta kontrollen över dig.
Man är bara modig när man går emot sin rädsla...inte när man står bakom den.
 
Jag har spenderat en lång tid nu med att vara rädd.
Det är slut med det nu.
 
Adjö 2015...hej 2016!!
 
Adjö cancer....hej livet!!!
 
Lite bilder från nyår 🎉
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag och katterna fortsätta mysa i soffan.
God natt och sov gott
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0