Sov

Tabletten är intagen.
Väntar på min kära vän John Blund.
 
Det har varit en bra dag idag. 
Har spenderat tid med min älskade syster Romina. 
Vi kollade in ett gym som vi förhoppningsvis ska skriva in oss på. 
Jag känner mig taggad och motiverad till att börja träna nu.
Tror att det är precis vad jag behöver för att mota bort mina hjärnspöken som surrar runder i mitt huvud.
Det är ett perfekt sätt att sysselsätta sig på.
Jag har ju gymet på jobb oxå men jag vill kunna gå på pass.
Yoga, zumba m.m
 
Vilken dag är då inte bättre än dagen då jag ska vara tillbaka på jobb. 
Slå två flugor i en smäll liksom.
 
Det kommer vara nyttigt för mig. Jag har varit alldeles för seg nu sista tiden.
Efter att jag trillade och slog mitt knä så har jag inte riktigt vågat springa eller Powerwalka...men nu är det minsann dags.
 
Så jag säger god natt till er....min kära vän viskar "soooov"....bäst att lyda.
 
Tänkte på en vän när jag såg denna hehe...klockren 
 
 
Undrar hur många av dessa som runnit ner i den strupen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0