Tuff dag

Det va en intressant dag idag. 
Jag fick känna att jag verkligen jobbade igen.
Jag fick ett väldigt alkoholpåverkat par som ville åka med.
Det här paret hade en väldigt intensiv doft runt omkring sig.
Doften letade sig in i min näsa, min å så känsliga näsa.
Magen vände sig ut o in.
Jag började svälja och svälja.
Mannen i sällskapet började leta efter sitt kort och mumlade att han ville ha en duo.
Vid detta laget va doften så intensiv att det började vattnas i munnen.
Han hittade kortet och betalade för sig...masade sig bak i bussen.
Doften stannade kvar i min näsa ett bra tag...tyvärr!! 
Men det är väl bara att vänja sig antar jag.
 
Dimman idag va helt otrolig.
Jag va tvungen att konsentrera mig till 100% hela tiden, va rädd att missa någon vid hållplatsen.
Vi hade ingen direkt regleringstid så jag fick inte "vila" huvudet.
När jag va klar för dagen så kom huvudvärken.
Det är inte så konstigt egentligen men det överrumplade mig ändå.
Nu sitter jag i soffan och tittar på en Film.
Tvättmaskinen meddelar mig att den vill tömmas...nåja kvällen är inte slut än.
 
Inatt ska jag faktiskt ta en tablett.
Känner att jag behöver en god natts sömn nu.
 
Imorgon kör vi på igen.
Då blir det en besök på sjukhuset.
Dags för sprutan igen, lagom entusiastisk är man.
Vill helst bara krypa ner under täcket och sova bort dagen...men men verkligheten kommer alltid ikapp en.
 
God kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0