God morgon!

Natten har varit fylld med drömmar.
Jag kände mig inte direkt utvilad när jag vaknade.
Detta Trots jag tog sömntabletter.
 
Morgonen började med ett pass Yoga.
Det va inte riktigt samma Yoga som jag brukar göra....men det gäller bara att ha ett öppet sinne så går det bra.
Efter Yogan åt vi frukost.
 
 
Den va efterlängtad.
Jag älskar verkligen frukost.
 
Nu sitter jag på rummet och väntar på att två stycken ska komma och ha ett litet samtal med mig.
Prata om vad jag vill få ut av den här vistelsen.
Kan man säga att jag vet inte.
Jag trodde jag visste...men nu vet jag inte längre.
 
 
Den här utsikten mötte mig när jag rullar upp gardinerna.
Vackert!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0