Skogspromenad

Naturen kan vara läkande i många aspekter.
Luften som renar lungorna.
Ljuset som skänker energi.
Ljuden som skärper sinnet.
Många många saker läker oss inifrån och ut.
Vad är läkande för dig? 
 
Jag älskar naturen men även andra saker som är kreativa.
Jag målade lite mer idag...kändes underbart.
Påminn mig att jag ska köpa lite akvarell färger när jag kommer hem.
 
 
Huvudvärk idag och antagligen imorgon oxå.
Sängarna är inte riktigt som min egen där hemma.
 
Jag pratade med Lava och Nova igår....Gud va jag saknar dom.
Mina små änglar är verkligen ljuset i mitt liv.
Jag förstår nu att dom har varit en välsignelse som kommit in i mitt liv.
Jag längtar efter att få omsluta dom och känna deras barnsliga doft.
 
Nu ska jag nanna!!
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0