Biverkningar??

Nu börjar man bli lite bortskämd av detta fina vädret.
Armar och ben börjar få en fin brun färg...me like!!
Nåt som inte är lika trevligt är biverkningarna från spruta/medicinerna.
Mina vallningar har blivit betydligt mer påtagligt.
Nu kommer det även på dagen.
Paniken sprider sig när jag känner att det är på väg.
Att biverkningarna blivit värre påverkar ju oxå min sömn....eller bristen på sömn rättare sagt.
Jag vänder och vrider mig hela natten lång om jag inte tar en sömntablett.
Nu har jag tre tabletter kvar och jag börjar bli lite orolig.
Sömn är ganska essentiellt för de flesta och jag är inget undantag.

Nu på senaste tiden har jag även känt av nåt annat.
Mina armar spänner nåt så fruktansvärt emellanåt.
Jag tittar på dem och ser att ådrorna står ut från armarna. 
Jag ser ut som en muskelbyggare efter ett gympass.




Det känns verkligen obehagligt och det tar lång tid innan det försvinner.
Jag undrar ju såklart varför det blir så och jag får ta upp det med Martin när jag träffar honom.

Imorgon är det jobb igen.
Sen är det måndag och ny vecka.
Den börjar vi med ett samtal till försäkringsbolaget.
Måste lämna in bilen oxå...få en felsökning på den.
Det blir säkert ett dyrt kalas.
Sen ska jag träffa en läkare 13.30.
Fullt upp med andra ord.
All övrig tid ska jag spendera med mina älsklingar.
Just nu sitter vi i soffan och tittar på Aristocats.
Saknar detta....så så mycket.

Nu säger jag hej och god natt!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0