Sommarfest

Jaha då va detta slut för denna gången.
Jag insåg precis att det snart är avslutat kapitel i mitt och Novas liv.
Ingen mer förskola.
Aldrig mer.
Det är lite sorgligt nu när jag tänker på det.
Jag tycker inte om avslut, jag är ganska dålig på det...jag erkänner.

Dagen blev iallafall väldigt lyckad.
Alla va jättenöjda.


Barnen älskade ponnyridningen.
Det va perfekt väder som gjorde det hela ännu bättre.


Musiken ljöd och alla mumsade på korv och klubbor.
Vissa av föräldrarna stod vid lotteriet och spenderade lite pengar.
Andra busade med barnen.


Barnens mästerverk visades upp lite här och där.
Jag måste erkänna att jag blev imponerad över deras skaparglädje...men sen är det ju oxå förskolans namn hehe.







Dom hade till och med skakat fram en popcornmaskin.
Barnen va överlyckliga.

Nu sitter vi i soffan och myser till en film.
Dagen har varit lång och jag ser fram emot en ledig dag imorgon.
Den må vara ledig men det är fullspäckad likaså.
Besök på Lavas skola.
Spruta på sjukhuset.
Handla present på Väla.
Hem och städa inför kalset.
Skynda skynda skynda.
Jag misstänker att jag kommer vara helt slut imorgon oxå.
Sen på lördag börjar jag jobba tidigt.
Ibland är jag tacksam för mina sömntabletter.

Nu säger jag hej då.
Avslutar med en fin bild på två solstrålar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0