Nu va det klippt..

Det har varit på gång ett tag nu och idag fick jag tummarna ur och bokade en klipptid till flickorna.
Dom blev väldigt nöjda över resultatet.

Det va så skönt att kunna promenera hem ifrån tåget och direkt till skolan och hämta tjejerna.
Två varma kramar mötte mig och jag smälte.
Jag har saknat dom så så mycket.
Jag fick höra om allt som hade hänt i helgen och lite till.

Just nu är vi på fotbollsträning.
Lava och Nova börjar bli duktiga nu...kul.

Imorgon är det dags för röntgen i Ängelholm.
Jag är riktigt nervös faktiskt.
Vet ju ej hur min kropp kommer reagera på kontrastvätskan som ska sprutan in i blodet.
Vissa känner inget alls medan andra upplever det jätteobehagligt.

Vi får väl se har det blir men jag håller tummarna att allt går bra.
Det ska bli skönt ändå att få gjort röntgen.
Just idag har jag känns av ryggsmärtorna extra mycket.
Har även börjat känna en viss smärta/ömhet vid mina revben.
Det är jobbigt att inte veta var smärtan kommer ifrån och varför jag får den.
Just nu känns allt väldigt ologiskt.

Men för att få svar så måste man ställa rätt frågor.
Hoppas på att få dessa svar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0