God natt

Klockan är redan slagit 00.00 och det är dags att jag lägger mig.
Det blev en hel del kaffe kväll så jag va tvungen att ta en tablett nu när jag kom hem.
Jag har spenderat tiden med att tillverka ett schema till barnen.
Så dom lättare ser vad som ska göras på morgonen och kvällen.

Jag kommer att hjälp dom i början så dom ver vad sakerna betyder men sen är tanken att jag bara ska behöva väcka dom sen ska dom fixa det andra själv.
Kanske är lite tidigt men om man inte provar får man heller aldrig veta vad som kan och inte kan.

Jag va hemma och hälsade på Fia idag.
Besöket slutade med att jag plundrade hennes träd.
Hon hade äpple stora som apelsiner...helt sjukt.
Goda va dom oxå....jag ska göra juice nu imorgon...mmmm va gott.

Den här fina frukosten blev det imorse på bachmans utanför knutpunkten.
Dom har smarrigt varmt nybakat bullar.
Tror det blir ett besök imorgon oxå 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0