Sluta stör dig på allt...

Det är något jag säger till mig själv minst 10 ggr om dagen.
Jag slösar så mycket energi så det är helt otroligt.
Men ibland kan jag inte hjälpa det, ibland blir det bara för mycket.
Jag misstänker att det har med det faktum att jag pendlar och pluggar att göra.
Man träffar jättemycket folk varje dag.
Jag är inte riktigt van vid detta, jag vill liksom hålla mig för mig själv.
När man blir satt i en situation som kräver tolerans och lyhördhet så blir jag väldigt observant.
Jag ser allt och jag hör allt.
Tyvärr är det oftast inget trevligt att lyssna på.
Jag blev förvånad när jag började pendla, jag upptäckte hur människor inte hade nåt emot att dela med sig av sitt privatliv.
Dom har heller inget emot att dela med sig av alla dofter som den fantastiska kroppen skapar.

Jag antar att jag helt enkelt måste lära mig att uthärda detta.
Jag ska ju faktiskt pendla i 4 år.

Imorgon ska jag till skolan först och sen ska jag jobba lite.
Eller lite och lite....till midnatt närmare bestämt.
Jag har en del att göra i skolan men det känns ändå som att jag har tid att jobba lite.
Det blir jobb i helgen oxå.
Barnen är ju hos Viktor så det spelar ingen roll ifall jag jobbar eller ej.
Man får passa på....sen när barnen kommer så blir det inget med jobb.
Då är barnen i fokus.

Jag saknar dom jättemycket.
Det är så tyst här hemma när som inte är här.
Jag har ju att göra men det blir ändå ensamt.
Onsdag idag....Veckan går fort.
Snart är det måndag och jag har mina älsklingar i min famn igen.

Idag har jag varit på ett museum med skolan, det va kul.
Väldigt intressant.
Här är lite bilder:

Alla i min grupp va där och vi hade riktigt kul.
Alla bjuder verkligen på sig själv i vår grupp...kul kul!!

När jag va klar i Lund så åkte jag till gymmet.
Tränade ett tag och sen åkte jag hem.
Det va föräldramöte för Lava idag så det blev en tripp direkt dit.
Sen lagade jag middag till Moi!!

Nu sitter jag i soffan och dricker lite te.
Jag ska ta en tablett och lägga mig strax...upp tidigt imorgon.

Så god natt och sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0