Träning

Ont i kroppen.
Musklerna värker.
Det känns helt underbart.
Jag mår verkligen så bra nu när jag kommit igång med träningen igen.
Jag inbillar mig till och med att jag sover lite bättre.
Men egentligen är det inte så konstigt, kroppen är gjord för att arbeta...fysiskt alltså.

Nu sista tiden har jag dock haft ett otroligt sockersug på kvällen.
Jag går på skattjakt varje kväll efter 20.
Vet inte riktigt hur jag ska få bukt med detta....speciellt eftersom det på nåt sätt alltid finns choklad i kylskåpet hehe.

Utöver det så är det inte speciellt svårt att äta nyttigt och bra.

Man är ju vad man äter sägs det 😉
Då är jag en stor chokladkaka hihi.

Just nu sitter jag och tittar på Sofias Änglar och äter en avokado....finns ju roligare saker att tugga på men det får duga.

Efter programmet tänkte jag läsa lite i kurslitteraturen.
Tentan ska vara inlämnad på fredag så jag måste komma igång med den.
Har påbörjat den men känner ändå att stressen kommer smygandes.
Det är ju inte direkt nåt man kan klottra ner på en kväll...det krävs mycket eftertänksamhet och analysering för att klara tentan.

Det är verkligen ett pussel för att få ihop vardagen.
Träningen och studierna samtidigt som man vill ha sin tid med flickorna.
Innan hade jag väldigt mycket skuldkänslor gentemot barnen för att jag tränade.
Men jag har kommit till insikt med att jag MÅSTE träna för att jag ska må bra.
För att jag ska orka ta mig igenom denna behandlingen som terroriserar mig varje dag.
Om jag mår bra så mår barnen oxå bra...eller hur!!
Dom har lärt känna dom andra barnen på gymmet oxå så dom leker så fint

Nu ska jag göra iordning en proteinpudding och öppna boken....wish me luck ☺️👏🏼

Imorgon blir det hemmastudier hela långa dagen. Hoppas att jag kommer en bra bit med tentan då.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0