Tröttheten tar vid

Jag va helt slut när jag kom hem idag.
Allt jag ville var att lägga mig i soffan och sluta ögonen.
Huvudet va tungt och viljan va låg när jag slutligen tog mig upp från soffan.
Barnen skulle hämtas från fritids så det va bara att vandra iväg.

Tröttheten satt i när jag kom hem igen.
Det enda botemedlet mot trötthet är träning....så det blev en tripp till gymmet.
Men innan gymmet så va jag och barnen på Väla och köpte skor till Lava.

Dessa barn sliter ut sina skor som en annan sliter sitt hår hehe.

Efter Väla blev det middag på IKEA.
Eller ja barnen åt och jag drack en proteinshake.
Sen bar det iväg till gymmet.

Det va skönt att få svettas lite.
Det gör jag visserligen 100 gånger om dagen ändå men detta är ju lite annorlunda.
Det börjar bli väldigt tröttsamt att ha så mycket blodvallningar.
Det har inte avtagit ett ända dugg.
Men det är bara att kämpa på antar jag.

Frukosten och kvällsmaten på bild.

Lite visdomsord!!
Det kan man aldrig få nog av.
Det är något man behöver i nödens stunder.
Något man kan hålla fast vid.

Jag fick förresten hem min bok idag.
Jag köpte den för nån dag sen och nu anlände den äntligen.
Jag ska bläddra lite i den imorgon.
Känns lite overkligt att hålla den i min hand.
Det är ju ändå den som jag kommer att använda under min tid som lärare.
Om 4 år är jag där.
Längtar redan.

God natt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0