God morgon!!

04.00 ringde alarmet. 

Behöver jag säga att jag va trött trött trött.
Men pengarna behöver trilla in så det är bara att se glad ut, dricka sitt kaffe och jobba.

Sitter just nu i Rydebäck, ska köra en sväng tillbaka till Hbg och sen är det en runda till sen slut.

Fredag idag, regnet hånar oss.

Det är verkligen inget fredagsväder.
Nä sol och värme vill vi ha tack.

Idag blir det Fredagsmys hemma hos Viktor med mina älsklingar. 
Sen får vi se vad kvällen bjuder på, möjligtvis ett besök hos min favoritgranne 😁

Ha en underbar Fredag trots regnet 🌸


Kommentarer
Postat av: Anonym

🌂☔💧🐣

2017-04-28 @ 17:56:21
Postat av: Anonym

🌂☔💧🐣

2017-04-28 @ 17:56:22
Postat av: Anonym

🌂☔💧🐣

2017-04-28 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0