God natt

Tentan är avklarad...det gick...ja vi får väl se när jag får tillbaka den.

Men just nu känns det så skönt.
Det har varit en väldig massa stress inför den här tentan.
När jag kom hem så va jag så trött att jag knappt kunde hålla mig vaken.
Jag lade mig på soffan medan barnen tittade på Pokémon. 
Mina ögon va såå tunga, tror jag slumrade en liten stund.
Sen va det igång igen.
Maten skulle lagas och Lava skulle till scouterna.
Jag och Nova åkte hem till Ann-Britt och hälsade på en liten stund.

Nu är kvällen här och det är dags för mig att ta min tablett och sedan slumra in i drömmarnas värld.
Jag tror att jag kommer sova riktigt gott inatt.

Imorgon är en viktig dag....eller ja det händer en viktig sak iallafall.
Jag vill inte säga vad det är än....så ni får vänta och se.
Men jag är väldigt förväntansfull.
Förändringar är inte nödvändigtvis dåliga 😊

Så sov gott mina vänner...det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0