Inre stress

Varför gnager den här känslan i mig.

Så fort jag ser något bekant så suger det till i magen. 
Jag vill inte känna så mer....vill att det ska ta slut.

Klockan är snart 1 på natten, jag är inte ens trött.
Jag va det innan men nu maler tankarna i huvudet på mig.
Detta är ett stort problem för mig....jag överanalyserar saker till den graden att jag  nästan blir galen.
Varför kan jag inte göra som alla andra och bara skita i vilket.

Saker håller på att förändras i mitt liv nu, än så länge så vet jag inte om det kommer resultera i något positivt...tiden får utvisa det.

Vi hade Lavas "vuxenkalas" idag. Det va fullt ös från 12 till 14. 
Jag vill passa på och tacka alla för att ni kom, Lava blev jätteglad för alla presenter. Ett speciellt tack till de som stannade kvar och hjälpte till med städningen...jag uppskattar det.

Nu ligger jag i soffan och dricker mitt te.
Tabletten ligger på bordet och väntar på att intas. 
Jag trodde att jag skulle slippa den inatt med tanke på tröttheten som kom över mig...men Nope!! 
Imorgon är det Simträning för barnen så då måste man vara pigg. 
Funderar på att ta en sväng inom Väla sen....bara strosa runder lite och sysselsätta tankarna.

God natt och sov gott!! 


Igår blev det ett eller två glas rosé efter skolan. 

Det va såå skönt.
Solen värmde i uterummet och jag fixade lite med växterna. 
Just där och då kändes allt så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0