Leos lekland

Japp det blev efter en del väntande och velande en tripp till Leos lekland med barnen.

Vi tänkte först sticka till hembygdsparken i Ängelholm...men sen började det stänka lite. Kändes bara onödigt att chansa och köra hela vägen dit om det skulle börja regna.
Så det blev Leos istället.
Vi ska leka här ett tag sen ska jag lämna barnen till Viktor och förbereda mig inför kvällen 😁
Det blir utgång med grannen....ska bli så roligt. 
Kommer inte ihåg sist jag va ute.
Så jag ska handla hem lite gott gott och sen ska vi ses hemma hos mig.

Imorgon är det Simträning för tjejerna så det blir ändå lugnt ikväll ☺ vill inte missa deras träning ju.

Hoppas ni får en riktigt skön lördag....det ska jag ha 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0