Regn, rusk och plugg

Regndroppparna sticker som 1000 nålar i ansiktet när jag cyklar till stationen.

Himlen är grå, dyster.
Motivationen är inte så aktuell just i denna stunden...hoppas på förändring idag.

Måndag och en ny vecka, nya reflektioner.
Måste försöka släppa helgen och titta framåt istället.

Ibland kan saker vara svåra att förstå.
Beslut som fattas kan göra ont.
Men man måste försöka se den stora bilden. 
I det långa loppet så kommer besluten att visa sig vara helt rätt.

Veckan som kommer nu kommer bestå av plugg, läkarbesök, utvecklingssamtal och lite mer plugg.
Vi börjar en ny kurs idag..spännande.
Den handlar om Sociala relationer, konflikthantering och pedagogiskt ledarskap.
Detta är ett ämne som ligger mig väldigt varmt om hjärtat...så jag ser väldigt mycket fram emot detta.

Nu är jag snart framme i Hbg...dags att hoppa vidare till nästa tåg.
Ha en underbar dag i regnet 😁✌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0