Solsken och snö...

Det va lite lustigt väder idag. 

Först så sken solen så underbart. Sen helt plötsligt började de singla små vita snöflingor ner mot marken.
Det tog ett bra tag innan jag kopplade att det faktiskt va snö som föll på mig. 

Barnen hade kompisar med sig hem efter skolan.
Det va full rulle här men väldigt kul.
Barnen lekte så fint.

Imorse blev det en lång promenad. Solen höll fortfarande på att värma upp luften.

Det va uppfriskande och så så skönt att kunna rensa tankarna. 
När jag kom hem så fixade jag en nyttig och god smoothie. Full med spirulina, vetegräs, nässlepulver m.m. 
Ibland så får man en känsla av att "nu är det dags att ta tag i hälsan" och den känslan måste man hålla fast i när den smyger förbi.

Så nu kör vi....igen! 

Nya tag.
Ny energi.
Nya mål.

Vem är med mig!!!!


Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

vilka fina bilder! =)

ha en underbar onsdag
kramiz

Svar: Tack så mycket, det va en underbar dag med underbara människor 🌸🌱😊
Isabelle Dahlberg

2017-04-19 @ 11:07:25
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0