Dagarna räknas ner...

På måndag börjar allvaret igen, då ska man tillbaka till Malmö.


Då ska man åter igen upp i ottan för att ta en buss och sedan ett tåg.

Då ska man åter igen starta upp Hjärnkontoret inför de många utmaningar som väntar.

Då ska man återse alla de ansikten som över sommaren blott bara varit en bild i huvudet.

Då ska man öppna plånboken och i gengäld få några förhoppningsvis intressanta böcker.

Och vet ni vad.....jag kan knappt vänta.
Jag ser verkligen fram emot den här terminen.
Man har liksom fått landa lite, reflektera över året som gått.
Nu är jag mer taggad än nånsin.
Sen att min bror och min bästa vän oxå har kommit in på högskolan gör ju bara saken ännu roligare.

Men innan måndag är det några dagar som ska bearbetas, plogas igenom.
Som tur är så har jag väldigt mycket roligt att se fram emot den här helgen.
Min älskade lilla tjej fyller 7 år på söndag så henne ska vi fira ordentligt.
Innan dess ska vi åka en sväng till Skånes djurpark (håller tummarna för bra väder).
Imorgon är det jobb för mig men Viktor ska nog ta med tjejerna ner till bjuvskalaset...lite karuseller och sockervadd...kan det bli bättre hehe 😁

Tills dess....tjingeling 👋🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0