Grattis Nova!!

Skrattet klingar i rummet.

Diskussionerna är igång och ljudnivån är aningen hög....men det gör inget...det är kalas.
Nova har sett fram emot den här dagen och hon ler från öra till öra.

Alla tar för dig av maten som jag tillagat i förmiddags.
Sen mumsat vi gott på hemmagjorda cupcakes och tårta...allt efter Novas önskan.

När kalaset är över hjälper Romina, Rickard, Sara och Johanna mig och Viktor att städa upp, diska.
Det är tacksamt att inte behöva stå med allt själv.

Dagen har varit hektisk och när vi väl kommer hem så värker ryggen, huvudet känns lite som mos....men på ett bra sätt.
Jag vet ju varför jag är trött och jag hade gjort det om och om igen för att få se det leendet på Novas läppar.

Min älskade tjej, jag hade gjort allt för dig.
Sen den dagen jag först såg era fina ansikten, kände värmen den era kroppar...den dagen förstod jag meningen med MITT liv.

Det är inte att göra mig själv nöjd.
Det är inte att sätta mig själv först.
Det är absolut inte att göra egoistiska val som påverkar dom negativt...endast för egen vinning skull.

Nej! Ni har och kommer alltid att komma först.
Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår eller hur många gånger jag faller...jag kommer resa mig för er och för att ge er den bästa starten i era liv, det bästa uppväxten.

Mamma älskar er ❤️❤️


Snart är det dags att knyta sig.

Imorgon kallar skolan för mig.
Barnen ska på fritids och jag ska ta bussen vid 6 tiden.

Ett stort tack till alla som firade Nova idag, det blev ett jättefint kalas och hon va jättenöjd.
Hoppas ni hade lika trevligt som vi.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0