Livet är vad man gör det till!

Alla motgångar kan du välja att antingen lära dig nåt av....eller så kan du låta dom dra ner dig.


Livet är inte meningen att det ska gå som p räls hela tiden...ja menar hur kul hade det varit.
Nej! Man behöver få en kalldusch då och då för att hålla sig alert.

Va inte rädd, allt ordnar sig till slut.

Lava åkte iväg på scoutläger idag. 
Jag pussade säkert henne 1000 gånger innan jag åkte till jobb. 
Vet inte varför men det kändes extra jobbigt den här gången.
Mammahjärtat värker extra mycket 😔

Nova ville mysa med farmor och farfar så hon pös iväg hon oxå.
Så nu sitter jag inne hos Emmy och dricker lite te.
Ska snart in och lägga mig, upp tidigt imorgon.

För övrigt har dagen varit okej, inga höjdpunkter men heller inga problem.

God natt på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0