god kväll

Hoppas att sömnen infinner sig något tidigare ikväll. Än så länge är jag inte trött men hoppas väl på ett underverk.
Dagen spenderandes hos pappa och sedan begav jag mig hem för att laga lite mat.
Saker känns lite bakvända nu, ni förstår...jag har tagit bort Facebook och instagram på mobilen. Funderar på att ta bort messenger oxå.
Det har blivit lite för mycket av den varan nu på sista iden och jag vill inte ha det så.
Så jag gör ett aktivt val och om jag inte svarar eller är så "aktiv" på de sociala medierna så vet ni varför. Jag ska dock försöka hålla bloggen vid liv i den mån jag kan.
Dagarna bara susar förbi och jag hinner knappt med. Imorgon ska Nova gå Lucia på Maxi och det ser jag fram emot. Hon va så taggad förra gången men det blev lite tråkigt när hon tappade sin ljuskrona precis innan dom skulle gå och flera av ljusen va trasiga. Den här gången ska jag vänta till sista stunden innan den åker på hennes huvud.
Imorgon blir lite mer julbak....fast den här delen får jag nog jobba mest själv på, lite mozartskulor och knäck.
Bara en massa godis hela tiden.....tur att man har karaktär (anstränger mig för att inte skratta).

Jag önskar er en trevlig kväll

00.00 den magiska tidpunkten slår snart....tick tack, tick tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0