God morgon!!

Kaffet smakar extragott denna morgonen.
Kanske för att kroppen vill ha något annat än allt socker som den intog igår.

Eller så kan det vara det faktum att jag sitter med mina två älsklingar i soffan och tittar på julkalendern. 

Jag har inte kollat på den på många år, så det känns lite speciellt nu när man sitter och väntar på att den ska börja.
Det är så mycket som är spännande och mysigt nu.
Att få en liten chokladbit varje morgon, att mysa ner sig i soffan och titta på julkalendern. Att räkna ner dagarna till jul.

Nu kommer strax min syster med bilen, då ska jag och flickorna till Väla en sväng.
Nova kom på vad hon skulle köpa till sin pojkvän i julklapp så vi ska dit och fixa det...älskar ung kärlek ❤️❤️

God morgon allihop 🎅🏼

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0