Julbord

Igår va det dags! 
Maten va god, sällskapet va perfekt och kvällen blev över förväntan.
Jag skippade alkoholen och det är jag tacksam för idag 😁

Jag går inte ut speciellt ofta, typ aldrig hehe så därför är set ganska befriande att ibland få lov att klä upp sig och känna sig så där extra fin ❤️

Nu sitter jag i soffan och dricker mitt morgonkaffe och har precis ätit frukost.
På tv är det en dokumentär igång och det känns som en riktigt bra söndag. 
Ni vet, känslan av att göra ingenting och att det är okej! 

Barnen är hos Viktor och jag för hem dom om ett tag. Funderar på om jag ska köpa hem pepparkakshus till dom och ha det som ett första adventsprojekt (på tal om att göra ingenting hehe). 

Vi får väl se hur det blir, men hur som helst så kommer det att bli en bra dag ❤️❤️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0