Klart

Nu är jag på väg hem.
Examinationen gick som förväntat.
Jag pratade på och Shannon verkade nöjd, sjukt hur snabbt 10 min går.

Nu ska jag bara skriva ut och lämna in mitt arbete sen är jag klar (för tillfället).

Då väntar jobb nu då. Insåg precis att det kommer bli aningen stressigt att hinna till jobb men det är ju då jag är som mest effektiv hehe.

Men men det är skönt att ha en sak till avklarad.
Snart är den här terminen klar oxå...helt otroligt så snabbt tiden går. Sen är det vårtermin och då väntar VFUn....jag längtar.
Jag vill ut och prova allt det jag har lärt mig nu.
Jag vill få bekräftat att det fortfarande är detta jag ska göra.
Sen är det såklart jätteroligt att träffa klassen igen 😊
Jag hade tänkt åka och hälsa på dem men det har varit så mycket annat som varit i fokus så det har liksom inte blivit av.
Får se om jag kanske hinner titta förbi en sväng den här veckan.

Kram på er och ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0