Orden är liksom inte där....

Jag öppnat munnen men inget kommer ut.
Jag har mobilen i händerna redo att formulera men det händer inget.
Mina ord verkar ha tagit slut. Eller så tar hjärnan en paus bara. 
Ibland får man den där känslan av att man borde stänga ner ett tag. Bara ta en paus ifrån allt liksom. 
Då är det kanske nu man ska lyssna på kroppen oxå.
Så med det kanske jag inte är så effektiv på bloggen och så....vi får se.

Idag va jag och fixade mina naglar. 
Ville prova nåt lite nytt så jag provade stenar.
Jag har inte vant mig vid känslan av att det är nåt på nageln än men det kommer väl. 

(null)

(null)

Imorgon är det skola ifall inte jobb ringer och erbjuder lite pengar.
Tror detta är den sista riktiga lektionen innan min muntliga examination...lite nervös är jag.
Min portfolio är i princip klar men behöver finslipas lite. 
Så om det inte blir jobb imorgon så tänkte jag åka lite tidigare till skolan och arbeta lite på det.

Julstressen har lagt sig mestadels och jag känner lugnet när mörkret omsluter mig.
Ljusen tänds och doften av te och pepparkakor kittlar mina näsborrar.

Imorgon tänkte jag införskaffa ingredienser till julbaket. 
Det får bli nästa vecka eftersom det är Viktors vecka med barnen nu. 
Ska bli roligt 😊 och smaskigt hehe.

God natt på er och sov gott 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0