Stolt husägare äntligen 👏🏼😊

Jag och barnen har pratat länge om att skaffa ett hus.
Nu fick vi möjligheten att äntligen införskaffa det. 
Vi va delaktiga alla tre i hur vi ville att vårt hus skulle se ut och nu när man ser slutresultatet så är vi så stolta.

(null)

(null)

Igår va jag, Viktor, Ann-Britt och flickorna på fredriksdals julskyltning.
Det va lika fint som vanligt och mysigt med alla ljus och den fina snön som föll.
Viktor hade gjort varm choklad och baguetter som vi fikade på ( bra sätt att slippa långa köer).

Jag åkte direkt dit efter jobb så jag gjorde lite reklam för Nobina när jag gick runt där 😊

När jag kom hem borde jag varit jättetrött led tanke på att jag knappt sovit nåt alls den här helgen...men det va svårt att komma till ro.
Jag somnade till slut här nere i soffan och imorse kom Nova ner och väckte mig.
Jag gick upp och lade mig och sen ringde klockan...dags att gå upp.

Kände mig lite ur gängorna när barnen hade ätit frukost och kollat på julkalendern.
Så när dom sen hade gått till skolan lade jag mig i soffan igen.
Sen vaknade jag igen när klockan va 12.50 🤔 så det va inte mycket som blev gjort idag med andra ord.
Huvudvärk har jag haft hela dagen och nu när kvällen nalkas så känner jag hur energin saknas,
Jag vill bara lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet...sen bara ligga där.
Men så fungerar det tyvärr inte.
Jag har en del skolarbete kvar att göra och lite julärende kvar. Sen ska vardagssysslorna göras ändå. 

Ibland känner man av stressen och alla människor hanterar det på olika sätt.
Jag är oftast ganska effektiv när jag är stressad. Men just nu vill jag bara sova 😏

Förresten ni vill kanske se vårt nya hus.
Här är det 😊 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite läxläsning oxå innan det är dags att säga God Natt 🙏🏼😁
(null)

Hoppad ni får en mysig kväll.
God kväll 🎅🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0